.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حذف جریانهای غیررسمی تجاری در گلستان

رئیس سازمان بازرگانی گلستان گفت: جریانهای غیررسمی تجاری در استان باید حذف شود.

نادعلی کهنسال در کمیته پیشگیری و ساماندهی اقتصادی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان افزود: دستیابی به این کار محقق جز با همت و تلاش همه فعالان و دست اندرکاران این حوزه محقق نمی شود.

وی اظهار داشت: برای ارتقاء سطح دانش مدیران و کارکنان تعاونیهای مرزنشین بزودی دوره های آموزشی برگزار می شود تا موانع و مشکلاتی که در این تعاونی ها وجود دارد تا حدودی رفع شود.

به گفته کهنسال، یکی از برنامه های مهم وزارت بازرگانی مدیریت بر واردات کالا به منظور حمایت از تولید و مصرف داخلی و پشتیبانی از صادرات و حذف جریانهای غیررسمی تجاری (قاچاق کالا) است.

رئیس سازمان بازرگانی گلستان بیان داشت: افزایش رقابت پذیری، بهره وری درسطح ملی و شفاف سازی نظام گردش کالا و خدمات و حمایت از شبکه های توزیع برای پیشگیری و مقابله با پدیده قاچاق است.

وی تاکید کرد: زمینه های بروز قاچاق کالا در تعاونی های مرزنشین باید شناسایی شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 آبان 1388
جریانهای رسمی هم که فقط در دست دولتیهاست .چند روز پیش در تاکسی نشسته بودم خیلی معطل شدم تا تاکسی حرکت کرد چون تعداد تاکسیهایی که یک مسیر را فریاد می زدند زیاد بود از راننده پرسیدم با اینهمه رقیب ایا امورات شما می گذرد گفت اگر قبلا پدر ت پولدار باشد و برایت خانه خریده باشد و بچه هم نداشته باشی و میهمانی نری و میهمان دعوت نکنی می گذرد بعد ادامه داد همه بازار که دست دولتیها است کارکنان دولت هر کدام یا مغازه دارند یا شرکت و از یارانه ها خوب بلدند استفاده کنند ما هم مجبوریم یا بسازیمیا مردم را بچاپیم و.....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.